You are currently viewing טביליסי מאורגן למשפחות

טביליסי מאורגן למשפחות

רוצים להגשים חלום ולקחת את הילדים לטיול משפחתי מוצלח בטביליסי ובסביבתה, או בעיר הקיט בטומי? חברת Doron Travel המתמחה בטיולים לגאורגיה מציעה לכם חוויה בלתי נשכחת של הנאה ללא גבולות, בילוי מיוחד במינו וזמן איכות עם ילדיכם

 4 לילות בטביליסי וסביבתה – טיול משפחות מאורגן בג'יפ

החבילה כוללת:

  • טיסות ישירות והעברות משדה התעופה למלון וחזרה
  • לינה במלונות מדרגת תיירות טובה או ראשונה לאורך המסלול
  • אירוח על בסיס BB (ארוחות בוקר) בחדר משפחה
  • ארוחת ערב אותנטית כולל מופע פולקלור באחד מימי הטיול
  • רכב 4X4 (לא כולל דלק)
  • מדריך דובר עברית מצוות Doron Travel
  • כניסות לאתרים (מלבד הרפטינג, טיול הטרקטרונים ופארק המים הגדול – בתשלום מול הספק המקומי)

החל מ- $899 לאדם בהרכב של 4 במשפחה

  • תוספת לחצי פנסיון – $100 לאדם
  • תוספת פיצול ל-2 חדרים – $100 לאדם
  • תוספת לחמישי בחדר – $750

מסלול:

יום 1: ת"א – טביליסי

טיסה משדה התעופה בן גוריון על פי השעה הנקובה בכרטיס. יש להגיע לשדה התעופה כ-3 שעות לפני השעה הנקובה בכרטיס הטיסה. עם נחיתת הקבוצה בנמל התעופה בטביליסי, ניפגש ביציאה מאולם איסוף המזוודות, ליד קאונטר להחלפת כסף בשם Ako exchange הממוקם באולם מקבלי הפנים בשטח המקורה וניסע בלימוזינה למלון בדרגת תיירות ראשונה במרכז העיר.

יום 2: יום רגוע בעיירת המרפא בורג'ומי, פארק חרגאולי ופארק המים המינרלים

בורג'ומי היפה והמטופחת היא בדיוק המקום לתפוס בה קצת שלווה ומנוחה, ליהנות מהנופים הפסטורליים ושפע הנהרות הזורמים באזור. פארק המים המינרלים של בורג'ומי, נמצא בעמק בורג'ומולה בפאתי העיירה ומתאים מאוד למשפחות עם ילדים ולזוגות. כאן התגלה המעיין המקורי הנקרא מעיין יקטרינה, על שם בתו של הנציב העליון של הצאר בקווקז, יבגני גולובין, שנרפאה ממחלתה בשל שתיית מימיו. למים טעם מלוח במיוחד והם זכו בעשרות פרסים בינלאומיים, כשבין היתר מיוחסים להם סגולות ריפוי בכל הנוגע לבעיות במערכת העיכול. אולם ב'ורג'ומי מציעה הרבה יותר ממי קסמים. העיירה שוכנת בתוך פארק לאומי בשם חרגאולי, הנהנה מאקלים מגוון ומסלולי טיול מכל הסוגים. הפארק משלב מתקני שעשועים לילדים ויער מקסים שלאורכו זורם נהר מתקאברי. זה מקום נפלא לטיולים רגליים, ואפשר לבלות בו בכיף כמה שעות. להרפתקנים שאוהבים לאתגר עצמם ימצאו כאן לא מעט שבילי הליכה מסומנים באורכים שונים שיובילו אותם אל תוככי הטבע המופלא של האזור. אלו מכם המתקשים לצאת למסלולי הליכה הרריים, יכולים להתמקם באחד ממקומות הלינה והנופש שממוקמים בין נופים קסומים.

יום 3: ראפטינג הרפתקני ופיקניק בגובה אדיר

בבוקר נצא לקווקז הצפון מזרחי של גאורגיה בכדי לעשות רפטינג ביער הפראי של חבל פשאבי. לאחר הרפטינג נערוך פיקניק בשדה פתוח ליד הנהר המדהים אראגווי. בסיום הפיקניק תהייה לנו הזדמנות להתגבר על פחד הגבהים ונעלה בדרך מרתקת לגובה המקסימלי בו כלי רכב יכול להגיע אליו בכל רחבי גאורגיה – 2,711 מ' מעל פני הים! שם נצפה בהרי הקווקז הגבוהים המתנשאים לגובה של 5,000 מ'. לקראת הערב נשוב מלאי חוויות לטביליסי.

לינה בטביליסי

יום 4: מים מים מים! פארק מים, טיול אופני מים, מגלשות ואטרקציות מים

בבוקר נצא לאגם הצב שנמצא מעל טביליסי ונעשה טיול אופני מים באגם. לאחר מכן נרד לבקר במוזיאון האתנוגראפי של גאורגיה ונראה את כל סגנונות הבנייה של הבתים הנמצאים ברחבי המדינה. משם ניסע להשתולל בפארק המים הגדול ביותר במדינה הנמצא לצד ימת טביליסי. הפארק מציע מגוון רב של מגלשות מים ואטרקציות מים שונות! לאחר מכן נעלה לכיוון האנדרטה הגדולה ביותר בגאורגיה על מנת לראות את פסליהם של המלכים והגיבורים הגאורגים הגדולים שחיו בתקופות שונות. משם נרד בחזרה לטביליסי לאכול ארוחת ערב אחרונה בארץ האטרקציות, ההיסטוריה המדהימה והנופים המרהיבים.

לינה בטביליסי.

יום 5: קניות, קניות, קניות! והביתה

בבוקר נקום מלאי אנרגיות ונצא אל השווקים היפים והמיוחדים של גאורגיה. בדרך אל שדה התעופה נעצור בתצפית הנוף ג'ווארי, שם ונצפה במקום החיבור של שני נהרות בנוף מדהים וכך, עמוסי חוויות, זיכרונות נעימים, תמונות של נופים עוצרי נשימה ובעיקר מלאים אושר ותחושת שמחה וכיף של 'לעשות את זה יחד' אנחנו חוזרים לארץ בשירה וחיוך גדול! ניפגש בטיול המשפחות הבא!

החבילה אינה כוללת:

  • לא כולל כניסות לרפטינג, טיול הטרקטרונים ופארק המים הגדול – התשלום מול הספק המקומי
  • דלק (כ-$25 לאדם, מינימום 4 משתתפים)
  • ביטוח רפואי ומטען
  • ביטול השתתפות עצמית במקרה של נזק לג'יפ
  • תשר למלווה הקבוצה
  • תוספת לחצי פנסיון $100 למשתתף
  • תוספת פיצול ל-2 חדרים – $100 לאדם

7 לילות בטביליסי וסביבתה – טיול משפחות מאורגן בג'יפ

חבל פשאבי, נהר אראגוויי, אגם ז'ינוואלי, מצודת אנאנורי, אגם הצב, ימת טביליסי, קווקז תחתון ועליון – בחודש אוגוסט 2023

החבילה כוללת:

  • טיסות ישירות והעברות מהשדה למלון ובחזרה
  • לינה במלונות בדרגת תיירות טובה לאורך המסלול
  • אירוח על בסיס BB (ארוחות בוקר) בחדר משפחה
  • ארוחת ערב אותנטית + מופע פולקלור באחד מערבי הטיול
  • מדריך דובר עברית מצוות  Doron Travel
  • רכב 4X4 (לא כולל דלק)
  • כניסות לאתרים (מלבד הרפטינג, טיול הטרקטרונים ופארק המים הגדול תשלום מול הספק המקומי)

החל מ- $1049 לאדם בהרכב של 4 במשפחה

  • תוספת לחצי פנסיון $400 לאדם
  • תוספת פיצול ל-2 חדרים – $100 לאדם
  • תוספת לחמישי בחדר – $999

מה בתוכנית:

סיור בעיר טביליסי, מלכת היופי סיגנרי, טיול לקווקז העליון, בריכות פארק בורג'ומי, רפטינג בחבל פשאבי (כ-$25 לאדם תשלום מול הספק המקומי), פיקניק בשדה פתוח באראגווי, אפיית לחם הפורי והכנת ממתק הצ'ורצ'חלה, טיול טרקטורונים (כ-$35 לאדם תשלום מול הספק המקומי), מפלים המתנשאים לגובה 150 מ', שדה הקרב דוד גורי, לונה פארק ופארק מים הגדולים ביותר במדינה (כ-$20 לאדם תשלום מול הספק המקומי), שווקים מיוחדים

יום 1: מגיעים לעיר הבירה

עם הנחיתה בנמל התעופה בטביליסי, ניפגש ביציאה מאולם איסוף המזוודות מול דוכן החלפת כספים בשם  ako exchangeהממוקם באולם מקבלי הפנים בשטח המקורה. העברה למלון במרכז טיביליסי. ככל שיותיר הזמן נערוך סיור פנורמי קצר במרכז טיביליסי. העיר המדהימה והקסומה תהיה הנקודה הראשונה שלנו בהיכרות הנעימה עם גאורגיה.

יום 2: רחצה במים טבעיים ושלל אטרקציות מפנקות בפארק בורג'ומי

נתחיל את ההרפתקאות בעיירה בורג׳ומי הנמצאת בשטח הפארק הגדול ביותר באירופה. נחל בהליכה ביער הקסום, נגיע לבריכת המים המינרלים ונרחץ במים הטבעיים החמים שיוצאים מן האדמה. נהנה מהאטרקציות הנדירות שהפארק מציע: טרקטורונים, מקפצות חבלים, מכוניות חשמליות, קליעה למטרה ועוד המון פעילויות מגוונות ומדליקות. לקראת ערב נחזור לטביליסי ונאכל ארוחת ערב אותנטית.

יום 3: רפטינג הרפתקני ופיקניק מהנה בחיק הטבע

הבוקר נצא לחוויית רפטינג ביער הפראי של חבל פשאבי על נהר  Aragvi. במקום המפגש מקבלים חליפות דוחות מים, קסדה, חליפת הצלה ונעלים מיוחדות. משם נוסעים למעלה הנהר לקבל הדרכה מהמדריך שמצטרף לסירה המתנפחת שמכילה 5-6 אנשים. המסלול אורכו 15 ק”מ ולוקח כשעה וחצי בטבע יפה שנגלה במלוא עוצמתו. בסופו של השייט מגיעים חזרה לנקודת המפגש, שם יש שירותים ומקלחות להחלפת בגדים. נצא בחזרה לטביליסי, לא לפני שנעצור לפיקניק קל בחיק הטבע.

יום 4: אפיית לחם הפורי, הכנת ממתק הצ'ורצ'חלה וטיול טרקטורונים

היום נצא למזרח על מנת להביט בעמקים היפים והצבעוניים. בדרך נוכל להשתעשע קצת בקמח בזמן שהמקומיים יראו לנו כיצד אופים את הלחם הגאורגי ומכינים את הממתק הצ׳ורצ׳חלה הטעים. לאחר מכן נראה את כלי החרס הגאורגי שנקרא קוורי, המיקום של הכלי הוא בתוך האדמה ותפקידו שמירת היין. לאחר מפגש הצהריים הקולינרי נמשיך בנסיעה לעיירה היפה ביותר סיגנרי. נלך על חומותיה, נבקר בצריחים ובמגדלי השמירה של העיר ונסיים בטיול טרקטורונים כייפי, לפני שנשוב לטביליסי לארוחת ערב משולבת מופע פולקלור וריקוד חרבות גאורגי.

יום 5: בדרך הצבאית אל הקווקז, אגם ז'ינוואלי, מצודת אנאנורי וגודאורי

הבוקר נצא לטיול בדרך הצבאית. נעצור בדרך לתצפית על אגם זינוואלי, ניכנס למצודת אנאנורי היפה ומשם נמשיך לאתר הנופש גודאורי הנמצא כשעתיים מטביליסי. זהו היישוב הגבוה ביותר באזור והוא מציע נופים מרהיבים ואגם השוכן לא הרחק ממנו. בחורף זהו אתר סקי מבוקש ובעונה החמה אפשר לשלב טראק קצר בנוף מרהיב.

לקראת ערב נשוב לטביליסי.

יום 6: שדה קרב, הר קדוש, דוד הבנאי ובילוי בלונה פארק הגדול ביותר בגאורגיה

הבוקר נצא בדרך מיוערת ונעלה לראות את שדה הקרב המדהים הנקרא דוד גורי ונשמע על סיפורי הגבורה של המלך דוד הבנאי. לאחר מכן נגיע בנסיעה בדרכי עפר למתאצמינדה (ההר הקדוש) וזאת בכדי שנוכל להיכנס ללונה פארק הגדול בגאורגיה בו נהנה ממספר רב של אטרקציות ייחודיות ומעניינות ומהאתגרים המושכים ביותר בקווקז. לאחר יום מפרך ומהנה נחזור לטביליסי ונערוך סיור ברחוב הציורי ביותר בעיר הקרוי על שמו של דוד הבנאי.

יום 7: מים מים מים! פארק מים, טיול אופני מים, מגלשות ואטרקציות מים

הבוקר נצא לאגם הצב שנמצא מעל טביליסי ונעשה טיול אופני מים באגם. לאחר מכן נרד לבקר במוזיאון האתנוגראפי של גאורגיה ונראה את כל סגנונות הבנייה של הבתים הנמצאים ברחבי המדינה. משם ניסע להשתולל בפארק המים הגדול במדינה הנמצא לצד ימת טביליסי. הפארק מציע מגוון רב של מגלשות מים ואטרקציות מים שונות. נעלה לכיוון האנדרטה הגדולה ביותר בגאורגיה על מנת לראות את פסליהם של המלכים והגיבורים הגאורגים הגדולים שחיו בתקופות שונות ונחזור לטביליסי לאכול ארוחת ערב אחרונה בארץ האטרקציות, ההיסטוריה המדהימה והנופים המרהיבים.

יום 8: קניות, קניות, קניות! והביתה

בבוקר נקום מלאי אנרגיות ונצא אל השווקים היפים והמיוחדים של גאורגיה. בדרך אל שדה התעופה נעצור ונצפה במקום החיבור של שני נהרות בנוף מדהים וכך, עמוסי חוויות, זיכרונות נעימים, תמונות של נופים עוצרי נשימה ובעיקר מלאים אושר ותחושת ביחד.

החבילה אינה כוללת:

  • תוספת לחצי פנסיון (7 ארוחות ערב) – $400 לאדם
  • תוספת פיצול ל-2 חדרים – $100 לאדם
  • כניסות לרפטינג, טיול טרקטרונים ופארק המים הגדול, התשלום מול הספק המקומי
  • דלק (כ-$50 לאדם בג'יפ, מינימום 4 משתתפים)
  • ביטוח רפואי ומטען