You are currently viewing טיולי אינסנטיב חווייתיים לחברות

טיולי אינסנטיב חווייתיים לחברות

הצטרפו למאות חברות שכבר נסעו איתנו!

הפועלים, לאומי, מזרחי טפחות, מרכנתיל, שופרסל, סנו, ערוץ 10, ערוץ 2, הראל חברה לביטוח, הכשרה ביטוח, תרמוקיר, חוצי גבולות ונכי  צה"ל, בזק, מכבי ת"א, כי"ל, גוגל, ריט1, פספורט קארד, jtlv , משטרת ישראל, כוחות הביטחון וההצלה, כיבוי אש, קרבופיקס, מכללת עמק יזרעאל, אלפא קוסמטיקס, אסם, ישראכרט, הוט, מועצה מקומית רמת ישי, חברות הייטק, קיבוצים ומושבים ועוד.

 

לנו יש ניסיון רב בהפקות מסובכות, גדולות או קטנות, ובעריכת טיולים ואינסנטיבים המותאמים באופן מושלם לדרישת הלקוח. הטיול שלנו הינו חוויה מיוחדת ובמהלכו ניתן לשלב אטרקציות שונות כמו: סיורים קולינריים, סדנאות יין או קוניאק, סדנת בישול/אפייה בבית מקומיים, אומגות, טרקטרונים, שייט, ארוחה אותנטית בבית מקומיים, רפטינג, פארק חבלים, פארק מים, טראקים, פיקניק בטבע, קומזיץ, רכבל ועוד.

לפרטים נוספים תגללו מטה.

 מכבי תל אביב עם כוכבי העבר הגדולים, אולסי פרי, דורון ג'מצ'י, טל ברודי ואחרים בטיול בלתי נשכח בגאורגיה

מסלולים לדוגמה:

3/4 לילות עמוסי טיולים וחוויות בטביליסי וסביבתה

יום 1: ת“א – טביליסי

עם הנחיתה בנמל התעופה בטביליסי, ניפגש ביציאה מאולם איסוף המזוודות, דוכן החלפת כספים בשם  ako exchange הממוקם באולם מקבלי הפנים בשטח המקורה.

העברה למלון במרכז טביליסי.

יום 2: חבל היין קאחתי ומלכת היופי סיגנרי

הבוקר נצא לטייל בחבל היין קאחתי הממוקם באזור המזרחי של גאורגיה שעתיר בגפנים ויקבים. ניסע בדרכי עפר דרך כפרים שתושביהם חיים כמו לפני מאות שנים ונבקר באחד מבתי הכפר לחוות חוויה אותנטית זו.

לדעת הגאורגים, גאורגיה היא ארץ המוצא של היין. קיים מחקר ארכיאולוגי המציג עדויות לקיומה של תרבות יין בגאורגיה לפני 7,000 שנה. רבים מאמינים כי המילה האנגלית wine נגזרת מן המילה הגאורגית gvino. היין ממלא תפקיד מרכזי בטקס הכנסת האורחים הגאורגי ומשמש כסמל לידידות.

נבקר בעיירה ציורית יפה ששמה סיגנרי, אשר שוחזרה לאחרונה וידועה כ“מלכת היופי“ של העיירות בגאורגיה. עיירה זו הממוקמת על פסגת גבעת קאחתי ומסוגרת בחומות המגן הארוכות הסובבות אותה. החומות נבנו בימיו של המלך ארקלה השני במחצית השנייה של המאה ה-18. לאורך החומה 26 מגדלים הנקראים על שמם של כל אחד מכפרי הסביבה. המקום שימש בעבר כמקום מפלט. נעלה לעבר תצפית להשקיף על נופים נהדרים של עמק אלאזאני והרי הקווקז הגבוהים ונרד באומגות למטה. 

בשעות אחר הצהריים נאכל ארוחה גאורגית טיפוסית שכוללת יין שיוצר בייצור ביתי. נשתה כוס לחיים בהנחיתו של הטמאדה ונלמד את מנהגי השולחן הגאורגי (הארוחה אינה כלולה בחבילה וניתנת בתשלום ע"פ החלטת/בקשת המשתתפים בטיול ובתיאום עם המדריך). נצפה בתהליך האפייה של הפורי, הלחם הגאורגי ובתהליך הכנתו של הממתק הגאורגי צ'ורצ'חלה העשוי מאגוזי מלך העטופים במרקחת ענבים.

נלון בטביליסי או בסיגנרי.

יום 3: בדרך הצבאית לעבר הקווקז הגבוה, אתר הסקי גודאורי:

הבוקר ניסע לכיוון קאזבגי דרך נופים הרריים מדהימים. נצפה לעבר הרים המתנשאים לגובה של כ-5,000 מ'. ניסע לאגם זינוואלי אשר מימיו מוזרמים לתחנת כוח המייצרת את החלק הארי  מתצרוכת החשמל של טביליסי רבתי.
נמשיך בנסיעה למבצר אנאנורי אשר שימש מקום התבצרותם של ראשי השבטים הארגאווים בעבר. נחצה את הגבול הגאוגרפי בין אירופה לאסיה ונמשיך לקווקז הגבוה.
נבקר במונומנט האחווה שהוקם על ידי הרוסים לציון 200 שנות ידידות בין המדינות.
נמשיך בנסיעה באזורים הרריים מרהיבים בכביש המוביל אל עבר הר הגעש הכבוי קאזבגי. ההר השני בגובהו בגאורגיה המתנשא לגובה של 5047 מ‘. ההר מכונה על ידי המקומיים “הקרחון“, שכן פסגתו מושלגת במהלך כל ימות השנה ונופו הוא מן המרהיבים בקווקז.
בדרכנו חזרה נעצור באתר הסקי האיכותי בגודאורי הנמצא כשעתיים מטביליסי.
לינה בגודאורי.

  • ניתן לשלב רפטינג באגם ז'ינוואלי (בתוספת תשלום – 25$ לאדם).
  • ניתן לשלב טראק קצר בנוף מרהיב וטיול טרקטרונים מהנה (בתוספת תשלום– 25$ לאדם).

יום 4: טביליסי – שווקים אותנטיים, נגיעות קולינריות לאורך המסלול בעיר וטעימות מהיינות המפורסמים של חבל קאחתי – בליווי מדריך

 טביליסי בירת גאורגיה תספק לכם חיי עיר תוססים, עבר עשיר ומרתק, שווקים אותנטיים לצד רחובות טרנדיים, אזורי בילוי ושופינג ססגוני. נצא לשד' רוסטבלי המדהימה, נתרשם משחזור ושיפוץ הבניינים המדוקדק שנעשה ע"י טובי האמנים. נחלוף על פני בניין האופרה, בניין הפרלמנט ונגיע לכיכר החופש. נמשיך לקתדרלת השילוש הקדוש המפוארת ונכיר את רחובותיה המרכזים של העיר. הרובע היהודי ובמרכזו בית הכנסת הגדול, הוא אתר אותו לא כדאי לפספס. המרחצאות החמים של טביליסי, שזהו בעצם פירוש שמה של העיר, נמצאים בשכונת אבאנותובני והם נקודת הכניסה לעיר העתיקה, הצפופה, שסמטאותיה מפותלות ומרפסות מבני העץ מחוברות אחת לשנייה. מדרחוב שרדן, הוא אחד הרחובות המרכזיים והיפים בחלק זה של העיר, הנחשב לשיקי במיוחד כמו גם רחוב קיכלי. נעלה למבצר נריקלה ברכבל, שם יש נקודת תצפית מרהיבה על העיר ונהר הקורה.  נגיע לשוק הפשפשים שנקרא שוק הגשר היבש וצמוד אליו שוק התמונות. נבקר בשוק דינמו ולאחר מכן נגיע לשוק לילו ההומה, שם תמצאו מגוון רחב מאד של מוצרים שונים. אם אתם חובבי מציאות ועתיקות, זהו המקום המתאים ביותר עבורכם.

במהלך הסיור המודרך ברחובות העיר, נעצור לטעום מגוון מאכלים אותנטיים מהמטבח הגאורגי המסורתי, כמו חצ'פורי, חינקלי, צ'ורצ'חלה ועוד. ניכנס לבית יין בו נטעם כמה סוגי יינות מחבל קאחתי הידוע. היין ממלא תפקיד מרכזי בטקס הכנסת האורחים הגאורגי ומשמש כסמל לידידות, נקבל הסברים על סוגי היינות שנטעם ונצא משם כשמצב הרוח בשמיים. גאומארג'וס (לחיים)!

נצא לשדה התעופה חזרה לישראל מלאי חוויות מאחת המדינות היפות בעולם, מהכנסת האורחים הגאורגיאנית המיוחדת ומהמטבח המשובח שלה.

ליוצאים ל-4 לילות:

יום 4: תצפית הנוף ג׳ווארי, העיר העתיקה מצ'חטה, עיר הסלעים אופליסציחה וביקור ביקב כולל טעימות

הבוקר נסע לכיוון מנזר ג‘ווארי, אחד המנזרים היפים והחשובים בגאורגיה. משם נמשיך למצ'חטה שהיא אחת הערים המעניינות במדינה והמקום הטוב ביותר ללמוד על ההיסטוריה הגאורגיאנית.העיר ששימשה כבירתה של גאורגיה בין המאה ה3 – לפנה“ס ועד המאה ה 5 – לספירה ,זוהי העיר בו קיבלה גאורגיה על עצמה את הנצרות.
מצ'חטה היא מקום מצוין לראות דוגמאות לאדריכלות גאורגיאנית מוקדמת וזו נמצאת באתרים המרכזיים של העיר. מצ'חטה  נמצאת במרחק של כחצי שעה נסיעה מעיר הבירה ויושבת על מפגש הנהרות מטקווארי וארגווי ומהווה מרכז דתי של גאורגיה.מצחטה ידועה גם בשם "ירושלים הקטנה", בא קבורים מלכי גאורגיה. נתרשם מקתדרלת סווטיצחובלי שנקראת: "העץ נותן החיים", נשמע את הסיפור של סידוניה שנקברה במקום ועל קברה צמח עץ ונבין את הקשר היהודי לנצרות בגאורגיה.

נמשיך לביקור בסלע אופליסציחה בה נראה עיר שלמה חצובה בסלע הכוללת שבילים, רחובות, בתי תפילה, בית מאפה ואפילו בית סוהר. מדהים יהיה לראות את הסדר המופתי בו התנהלו הדברים באלף הראשון לספירה.

בדרכנו חזרה לטביליסי נעצור באחד היקבים המעולים שיש בגאורגיה, לארוחת צהריים, מלווה בטעימת יינות והסברים. נחזור למלון למנוחה קצרה ובערב נצא למסעדה מקומית מעולה, לארוחה אותנטית כולל מופע פולקלור מרהיב ומסיבת ריקודים.

ארגנו משחק ראווה בין שתי אלופות אירופה לשעבר. מפגן תמיכה אדיר בישראל והפגנה נגד ה-BDS

יום 5: סיור קולינרי בטביליסי, כמפורט ביום הרביעי של הטיול ל-3 לילות

אפשרות אחרת – ביקור בעיירת הנופש בורג'ומי – במקום אחד מימי הטיול

בורג'ומי היפה והמטופחת היא בדיוק המקום לתפוס בה קצת שלווה ומנוחה, ליהנות מהנופים הפסטורליים ושפע הנהרות הזורמים באזור.

פארק המים המינרלים של בורג'ומי, נמצא בעמק בורג'ומולה בפאתי העיירה ומתאים מאוד למשפחות עם ילדים ולזוגות. כאן התגלה המעיין המקורי הנקרא מעיין יקטרינה, על שם בתו של הנציב העליון של הצאר בקווקז, יבגני גולובין, שנרפאה ממחלתה בשל שתיית מימיו. למים טעם מלוח במיוחד והם זכו בעשרות פרסים בינלאומיים, כשבין היתר מיוחסים להם סגולות ריפוי בכל הנוגע לבעיות במערכת העיכול. אולם בורג'ומי מציעה הרבה יותר ממי קסמים. העיירה שוכנת בתוך פארק לאומי בשם חרגאולי, הנהנה מאקלים מגוון ומסלולי טיול מכל הסוגים. הפארק משלב מתקני שעשועים לילדים ויער מקסים שלאורכו זורם נהר מתקאברי. זה מקום נפלא לטיולים רגליים, ואפשר לבלות בו בכיף כמה שעות. להרפתקנים שאוהבים לאתגר עצמם ימצאו כאן לא מעט שבילי הליכה מסומנים באורכים שונים שיובילו אותם אל תוככי הטבע המופלא של האזור. אלו מכם המתקשים לצאת למסלולי הליכה הרריים, יכולים להתמקם באחד ממקומות הלינה והנופש שממוקמים בין נופים קסומים.
לינה בקווקז או בטביליסי.

  • ניתן לשלב אטרקציות נוספות בפארק בורג'ומי: טרקטורונים, מקפצות חבלים, מכוניות חשמליות, קליעה למטרה ועוד המון פעילויות מגוונות בתשלום

3/4 לילות לעיירת החוף המדהימה בטומי – הטבע במלוא עוצמתו

יום 1: ת"א – בטומי. סיור פנורמי נרחב כולל שייט אל מול חופי העיר וסיור לילה

עם הנחיתה בשדה התעופה בבטומי, יחכה לכם מדריך מצוות Doron Travel דובר עברית. נצא לסיור היכרות בבטומי היפהפייה, הנקראת גם לאס וגאס של הים השחור. נגיע לטיילת  ונלך רגלית עד למגדל הזכוכית הבנוי מאותיות האלף בית הגאורגי המסמל יותר מכל את הייחוד של המדינה והאזור. זהו מגדל מרשים בעל ארכיטקטורה ייחודית, הנישא לגובה של 130 מ' ובראשו נמצאת תצפית פנורמית המשקיפה על העיר, הים וההרים שמסביבה. נמשיך רגלית אל פסל האהבה של עלי ונינו, "רומיאו ויוליה הגאורגים", המשמש גם כמיצג אמנותי אינטראקטיבי.

נעלה לספינה לשייט חווייתי, כולל מוזיקה וארוחה קלה שייערך כשעה וחצי ובסיום נלך לכיכר העיר העתיקה, הפיאצה של בטומי, שם נמצאת כנסיית סן ניקולס, קתדרלה רוסית מדהימה. בהמשך תמצאו את מגדל שעון העיר המוקף במזרקות, פסיפס ומבנים בסגנון איטלקי-רומי. נבקר באגם נורי בפארק השישה במאי, הממוקם במרכז העיר, מוקף במבני ציבור מרשימים בסגנון רומי ופסלים גבוהים משתרעים סביבו. 

נסיים את חלקו הראשון של הסיור בבית הכנסת המקומי, נתרשם מהמבנה ובמידה ויתאפשר ניכנס פנימה. מדובר ביעד תיירותי מומלץ, שאף הוכרז בשנת 2011 כאתר מורשת לאומי על ידי ממשלת גאורגיה. 

ניסע למלון לעשות צ'ק אין ובערב נמשיך בסיור רגלי לילי מהמם לכיכר אירופה. באזור זה עדיף להסתובב בשעות הערב והלילה – ליהנות משקיעת השמש, מהמזרקות הצבעוניות, מחנויות מזכרות, מסעדות במחירים זולים מאוד, מופעים של להקות מקומיות ומאווירה של חופשה אמיתית. בכיכר תוכלו להיווכח שגם לעיר עצמה ישנה מורשת היסטורית נכבדה. הכיכר והבניינים הסובבים אותה מציגים שחזור נאה של העיר כפי שנראתה במהלך המאה ה-19. את ארוחת הערב נאכל במסעדה מקומית מעולה, או במלון.

לינה בבטומי.

יום 2: ברכבי שטח 4×4 לשמורת הטבע המרהיבה פארק מטירלה

לאחר ארוחת בוקר מעולה, נעלה על רכבי 4X4 אשר ייקחו אותנו למסע מופלא בטבע האינסופי של גאורגיה! פירוש השם מטירלה בגאורגית הוא "לבכות" ומיד עם תחילת ההליכה בפארק הלאומי היפהפה הזה תבינו את הסיבה: זהו האזור הגשום והלח ביותר בגאורגיה. בכל פינה זורמים מים וצמחיית פרא מרהיבה. שרכים ירוקים ממלאים את צדי הדרך, גזעי העצים מכוסים בטחב וחזזיות. זוהי שמורה יפהפייה, במערב רכס הקווקז הנמוך, עם שבילי הליכה רבים, שחלקם כוללים גם מעבר באומגות מעל ערוצים.

בצהריים נערוך פיקניק קל בחיק הטבע, הכולל חצ'פורי, פירות, שתייה קלה, קפה ועוגיות.

נחזור למלון למנוחה קצרה עד ליציאה לארוחת הערב במסעדה מקומית מעולה ועם עליית מפלס מצב הרוח נמשיך למועדון לילה יוקרתי, למסיבת ריקודים סוערת.

טיול למאות נציגי חברות הייטק מהמובילות בעולם

יום 3: הפארק הלאומי קינטרישי, ארוחת ערב בבית מקומיים כולל מסיבת סיום

הפארק הלאומי קינטרישי הוא שמורת טבע מוגנת שהוקמה בשנת 1959 במחוז קובולטי, בין הערים בטומי ופוטי אשר שוכנות לחופי הים השחור. הפארק הוקם על מנת לשמר את החי והצומח הייחודיים שיש בו וזאת בגלל האקלים הסוב-טרופי שכל כך אופייני לנפת אדג'רה. בפארק זורם נהר קינטרישי, יש בו מפלים נפלאים, דרכים הרריות ושפע של צמחייה ירוקה והוא עשיר בציפורים, חלקן נדירות כמו ינשוף קרניים, נשר קטן, בז ונץ, דגים וזוחלים שונים. הנסיעה בתוך השמורה מחייבת רכב 4X4 ומומלץ לטפס מעלה אל ההרים, למצוא פלג מים או מפל קטן ולערוך פיקניק בטבע עם פירות היער אותם תקטפו היישר מהשיחים. האוויר בשמורה צלול ונקי, מתאים לטיולים אקולוגיים ארוכים. כשהמקום הוכרז כשמורת טבע, נערכו במקום חפירות ארכיאולוגיות ונחשפו אתרים קדם נוצרים עתיקים ובמקום מנזר והנזירים בו חביבים ומסבירי פנים.

בערב נצא לארוחה מעולה בבית מקומיים, הכוללת ריקודים של ילדי המשפחה בתלבושות מרהיבות. בארוחה יוגשו מאכלים אותנטיים, תטעמו ממשקה הצ'צ'ה מעשי ידי אב המשפחה, מה שיעלה את מפלס מצב הרוח ונקנח במסיבת ריקודים סוערת בלילה האחרון שלנו בבטומי היפה.

ליוצאים ל-4 לילות:

יום 4: טיול לשלושת המפלים: טיול חווייתי של מים וטבע נפלא בחבל אדג'רה – נוף הררי מרהיב, שפע של מים וצמחייה מרשימה

הבוקר נצא מזרחה בדרכינו לשלושת המפלים היפים בחבל אדג'רה. זהו יום טיול שופע מים. נעבור בין הרים הטובלים בצמחייה מרשימה, נחצה נהרות, נחלים ומפלים.

הראשון שבהם – מפל האהבה – טובל בירוק עוצמתי וטבע מרהיב. בסביבת המפל נמצאים כפרים מקומיים קטנים ואותנטיים.

משם נמשיך לביקור במפל המים של מחונצ'טי. מפל זה, הצונח מגובה של כ-50 מטרים מתפצל למספר מפלונים קטנים. המפל ממוקם ליד עיירה קטנה בגובה של 335 מ' מעל פני הים וסביבו נמצאות מסעדות, בתי קפה ודוכני דבש וצ'ורצ'חלה שזהו הממתק המקומי העשוי מיין ואגוזים וצורתו כמקל ארוך עם בליטות בצבעי ענבר עמוקים.

ליד המפל מספר אתרי פיקניק נעימים ובמרחק הליכה קצר נגיע לגשר מהמאה ה-12, החוצה נהר רחב מאוד, ממנו נצפה בשפע המים שעוברים. מפה תוכלו לצאת לרפטינג חווייתי בנהר.

נמשיך למפל מריסי (Merisi) – זהו מפל שוצף, מרהיב ביופיו, המצוי בנוף הרים טבעי ועוצמתי וממוקם 56 ק"מ מבטומי ליד העיירה Keda. השטח סביב המפל והכפר הסמוך מכוסה בעצים ומשרה אווירה טרופית נפלאה. תושבי הכפר מלאי גאווה על המקום היפהפה בו הם חיים – כפר מריסי.

4 לילות לארמניה – ארץ מדהימה ובלתי מוכרת

ניתן לטוס ישירות לירוואן בירת ארמניה, או לשלב טיסה לטביליסי ונסיעה למעבר הגבול

יום 1: ת"א-טביליסי ומשם למעבר הגבול ולפארק הלאומי דיליג'אן

עם הנחיתה בנמל התעופה בטביליסי, ניפגש ביציאה מאולם איסוף המזוודות, ליד קאונטר להחלפת כסף בשם Ako exchange הממוקם באולם מקבלי הפנים בשטח המקורה. שם תתקיים קבלת פנים חגיגית עם שמפניה וחצ'פורי ובסיומה נצא למעבר הגבול בסדאחלו שמדרום מזרח לטביליסי ונגיע לארמניה.

הפארק הלאומי דיליג'אן (Dilijan), ששוכן בצפון ארמניה, הוא שמורת טבע יפהפייה, המכונה בפי המקומיים "ארמניה השוויצרית" או "שוויצריה הקטנה". השמורה מפורסמת ביערות בתוליים, עולם חי עשיר ומעיינות מינרלים שמימיהם נחשבים בעלי סגולות רפואיות. ביערות של דיליג'אן גדלים שרכים, אלונים ואשורים, לצד עצי פרי רבים, ומתגוררים בהם מינים רבים של בעלי חיים, בהם דובים חומים, שועלים, זאבים, איילים, חתולי בר ועוד. את המשך היום נבלה באפגה (Yell Extreme Park) – מתחם פארק חבלים, אומגות, סוסים וטיולי הליכה.

לינה באזור.

 יום 2: אגם סוואן המרהיב, אתר הסקי צחקזור וסיור לילה בירוואן

הבוקר נצא לכיוון אגם סוואן, אשר נמצא בנוף עוצר נשימה. ימת סֶוָואן היא מאגר המים המתוקים הגדול בארמניה. היא גדולה פי שלושה מהכנרת, מוקפת הרים ועמקים, ושוכנת בגובה 1,900 מ', מה שהופך אותה לאחת הימות הגבוהות בעולם. ימת סוואן מילאה תפקיד חשוב בהספקת מזון לארמנים בעת תקופות מצור שהוטלו על המדינה במלחמות וכאלו היו כאן הרבה. נתחיל לרדת לכיוון האגם, דרך עיירות וכפרים, נמשיך בטיפוס בשטח על רמת בזלת לעבר אתר הסקי צחקזור. בקיץ ניתן לערוך במקום טראקים קצרים ונסיעה בטרקטורונים ובחורף ניתן לגלוש או לעשות אופנועי שלג.

לקראת אחה"צ נגיע ליראוון ולאחר מנוחה קצרה נצא לארוחת ערב אותנטית מעולה כולל מופע פולקלור ובסיומה נערוך סיור פנורמי לילי.

לינה בירוואן.

יום 3: סימפוניית הסלעים והמקדש המשוחזר של גארני וגרהרד

לאחר ארוחת הבוקר נצא בג‘יפים מעיר הבירה אל רכסי ההרים. מפגש ראשוני ומרשים עם משושי הבזלת של גארני. קניון גארני שנמצא מדרום לירוואן הוא עמוק וצר ובעל משושי בזלת עצומים, אורך המשושים מגיע למאות מטרים. הדרך לשם מיועדת לרכבי שטח בלבד ועוברת בתוך הקניון הצר. נמשיך בנסיעת שטח בקניון, על שלל בוסתניו ופינות חמד על שפת המים, נבקר במקדש ההלניסטי המשוחזר של גארני ותצפית מרהיבה על העמק של יראוון. משם נמשיך אל מנזר גרהרד, חלקו חצוב בתוך הסלע ההררי, חלקו בנוי מעל הצוק ומשקיף על הנוף המרהיב של העמק ועל ההרים שמעליו. שם נמצא עתיקות ייחודיות, היסטוריה מרשימה, אדריכלות נפלאה ויצירות אמנות מיוחדות.

נשוב לבירה היפיפייה ירוואן ונצא לסיור במפעל שטיחים ארמנים הידועים ביופיים ונצפה בתהליך הכנתם בעבודת יד, תהליך הצביעה בצבעים טבעיים ונקבל הסברים מרתקים מהמדריכים המקומיים. יש אפשרות לאכול במקום ארוחה אותנטית.

לינה בירוואן.

 יום 4: הדרך היפה אל תצפיות על רכס האררט, חור ויראפ

הבוקר נצא לאזור ארני, נסיעת שטח יפה ותצפיות על פסגות האררט. זוהי נסיעה לאורך ערוצו של נהר הארפה החוסה בצל עצי צפצפה. נבקר בכפר ארני ונערוך היכרות עם תהליך ייצור היין ונקבל טעימות.

נבקר בחור ויראפ הצופה לאררט שנחשב להר הנגזל והוא כיום הכוכב מס' אחת של המדינה ותמונת פסגתו המושלגת מתנוססת כמעט בכל מקום: מזכרות, חולצות, מפיות במסעדה, תמרוקים ומוצרי מזון. תצפית מדהימה לאררט ולפסגתו המרשימה נמצאת בכנסיית חור ויראפ ("החור העמוק"), הנמצאת סמוך למפגש בין איראן, טורקיה, ארמניה ואזרבייג'אן. בעומק האדמה, בתוך הכנסייה, ניתן לרדת לצינוק אפל וקלסטרופובי, שבו לפי המסורת הארמנית הוחזק במשך 13 שנה נזיר ארמני שהתנצר מחוץ למדינה ושב לארצו בשנת 301 לספירה. חור ויראפ הוא המקום בו חוותה הנצרות את הצלחתה המדינית הראשונה על ידי ניצור מדינה שלמה.

לקראת ערב נגיע לירוואן, ונאכל במלון או במסעדה מקומית.

לינה בירוואן.

יום 5: סיור בירוואן, ביקור במפעל קוניאק משובח, שופינג והביתה

לאחר ארוחת הבוקר נצא להכיר את ירוואן. בירת ארמניה, העיר הגדולה במדינה ואחת הערים העתיקות בעולם המיושבות ברציפות. לאחר התפרקות ברית המועצות ומתן העצמאות לארמניה העיר התרחבה וגדלה וניתן לראות בה בנייה מרוכזת וכן מתחמי תרבות הכוללים מסעדות, בתי קפה וחנויות, שדרות, פארקים ושפע של מקומות בילוי וחיי לילה. ממקומות רבים בעיר, אפשר לראות את האררט בכל הדרו, על פסגתו הגבוהה, המכוסה בשלג כל השנה.

 נסייר ברגל בשדרה המרכזית של העיר, עד למדרגות קסקאד המרשימות, שם ישנה תצוגת פסלים, מודרנים וקלאסיים.

משם ניסע לביקור במפעל קוניאק מרשים, כולל טעימת יינות וקוניאק מהמשובחים במדינה.

בדרך לשדה התעופה נעצור בקניון דלמה מול המודרני. בקניון חנויות מותגים ידועים, במחירים זולים מהארץ. נחזור ארצה מירוואן, עמוסים בחוויות ועם טעם של עוד.

מחירים:

החל מ-$649 לאדם בחדר זוגי

(מינימום 4 משתתפים בג'יפ)

החבילות כוללות:

  • טיסות ישירות והעברות משדה התעופה אל המלון ובחזרה
  • לינה במלונות בדרגת תיירות טובה/ראשונה
  • אירוח על בסיס חצי פנסיון
  • מדריך מעולה דובר עברית מצוות Doron Travel
  • ג'יפים חדישים או נוחים (לא כולל דלק)
  • מכשיר קשר בכל ג'יפ
  • ישנה אפשרות לשלב אוטובוס וג'יפ

החבילות אינן כוללות:

  • דלק (כ-$50 לאדם בג'יפ) לכל התקופה
  • ביטוח רפואי ומטען
  • ביטול השתתפות עצמית במקרה של נזק לג'יפ
  • תשר למלווה הקבוצה

אותיות קטנות:

  • התוכנית המופיעה כאן מוצגת כסיפור דרך ויכולה להשתנות ע"פ החלטת הצוות המוביל ולפי שיקול דעתו.
  • סדר ימי הטיול עשוי להשתנות לפי החלטת הצוות המוביל
  • יתכנו שינויים הורדת או הוספת אתרים לפי מזג אוויר,זמן או החלטות מקצועיות של הצוות המוביל.
  • הנסיעות על שטח או על כביש יקבעו ע"י הצוות בהתאם לתנאי שטח וזמן.
  • המלונות עשויים להשתנות למלונות ברמה זהה.
  • יתכנו שינויים במחיר הטיול עקב שינוי במחירי כרטיסי הטיסה.
להצעות נוספות ולמסלולים התקשרו לטלפון 0778150777 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם