You are currently viewing 7 לילות – ג'יפים מאורגן לארמניה החל מ-$1,449

7 לילות – ג'יפים מאורגן לארמניה החל מ-$1,449

ארמניה היא מדינה בתולית שעדיין לא התגלתה על ידי המוני תיירים. זו מדינה יפה בעלת היסטוריה מעניינת, תרבות מיוחדת, נופים מרהיבים ומגוונים, כפרים אותנטיים, אוכל נהדר, הכנסת אורחים חמה ועיר בירה תוססת ומלאת חיים

7 לילות – טיול ג'יפים לארמניה

החבילה כוללת:

  • טיסות ישירות והעברות משדה התעופה אל המלון ובחזרה (נחיתה בטביליסי או בירוואן)
  • לינה במלונות בדרגת תיירות טובה/ראשונה
  • אירוח על בסיס חצי פנסיון
  • מדריך מעולה דובר עברית מצוות Doron Travel
  • ג'יפים מפוארים מסוג לקסוס או טויוטה (לא כולל דלק)
  • מכשיר קשר בכל ג'יפ

מחיר:

מחיר לאדם בחדר זוגי (מינימום 4 בג'יפ):

  • חודשים יולי – אוגוסט + חגי תשרי – החל מ-$1,449
  • תוספת לסינגל למלונות בדרגת 3 כוכבים $250
  • תוספת לסינגל למלונות בדרגת 4 כוכבים $350
  • תוספת 180$ לאדם ל-2 בג'יפ עד גמר המלאי

מסלול:

יום 1: ת"א, טביליסי, מעבר סדחלו (ארמניה), ונדזור:
יוצאים מת"א לטביליסי, משם נצא לכיוון מעבר הגבול סדחלו Sadakhalo הארמני. לאחר המעבר ניסע דרך ערוץ נהר הדבד Debed . זה האזור הנמוך במדינה ולאורכו נמצאים ישובים עתיקים וכך בכל כפר נראה מנזר או מצודה, שריד וזכר לעברה המפואר של ארמניה. בערוץ נהר הדבד המדהים ביופיו ניתן לצפות בעופות דורסים ומצוקים. משם נמשיך לבירת חבל לורי ההררי, ונדזור. בדרכנו נחצה את רכס בזומי דרך מעבר הרים פושקין עד לונדזור שם נלון.

יום 2: ונדזור, הר ארגאטס, מצודת אמברד, ירוואן:
היום נפתח בביקור ב-ונדזור Vanadzor העיר השלישית בגודלה בארמניה. נבקר בשוק המיוחד בעיר ומשם ניסע לכיוון הר ארגטס Aragats שהוא הגבוה בהרי ארמניה, כ-4,000 מטרים מעל פני הים. ארגטס הוא מהאזורים היפים בארמניה כשלהר ישנן ארבע פסגות שנוצרו ממכתש וולקני. אז נטפס על מורדותיו של ההר בנסיעה ובהליכה היישר אל אגם קארי הנמצא בגובה של כ-3,000 מטר. לאחר מכן נבקר במבצר אמברד Amberd מהמאה ה-11 שיושב על מצוק ומפגש נהרות. את היום נסיים בבירה ירוואן ללינה. שם נאכל ארוחת ערב ונצפה במופע פולקלור.

יום 3: ירוואן, קניון אזאט, חור ויראפ, ג'רמוק:
נפתח את היום בטיול בירוואן ומשם ניסע למקדש הרומי בגרני Garni המקדש הוא מהמאה הראשונה לספירה והוקדש לאל פגאני. לאחר מכן נרד לקניון הבזלת אזאטי Azati בעל ה-"משושים" ונתקדם אל המנזר המיוחד חור ויראפ Virap Khor,מהמאה השלישית לספירה, שנמצא על גבול טורקיה וארמניה ונצפה באררט. משם נמשיך לאורך עמק ארני השופע בגידולי ענביה גדולים של ארמניה, נטעם מהיין המקומי ונסיים את היום בעיירת המעיינות ג'רמוק. לינה בג'רמוק.

יום 4: ג'רמוק, "הר הגמל", חבל סניוק:
לאחר ארוחת הבוקר נסייר בעיירת המרפא והמעיינות ג'רמוק ומשם נצא בנסיעה הררית אל אוגהטסאר Ughatsar, אתר של ציורי קיר קדומים שנמצאים בגובה של מעל ל-3,000 מטרים. נטפס במרומי ההר, בין כפרים ציוריים ונופים מרהיבים ואף נוסיף טיפוס בהליכה קלה עד לציורי הקיר שם נבקר באגם וולקני קטן ונצפה בפסגות הגבוהות ובנופיה הנהדרים של נגורנו קארבך שמעבר לגבול. משם נמשיך למחוז סניוק Syunic לעיר גוריס בה גם נלון.

יום 5: חבל סניוק, טאטב, ירגיס:

יום זה יוקדש למחוז הדרומי סניוק החם ביותר במדינה ושבו מגדלים את מיטב הפירות של ארמניה כגון המשמש הארמני הידוע ועוד. נבקר במנזר מהחשובים בארמניה – טבאב Tave מהמאה ה-9 ששימש את הבישוף המקומי ונמצא בקצה ערוץ וורוטאן כשתחתיו ישנן בריכות מים מינרלים לטבילה. משם נמשיך ונטפס אל מעבר ההרים וורטן שגובהו כ-2,000 מטר וניכנס אל דרכי עפר אל עבר הכפר ירגיס שם נלון בבתי המקומיים.

יום 6: בית הקברות היהודי, מעבר סלים, סוואן:

נפתח את היום בטיול בכפר ירגיס שבו כנסיות ובזיליקות ואף בית קברות יהודי עתיק הממוקם מעבר לנהר. בבית הקברות נצפה במצבות עתיקות המסותתות באבן בסגנון ארמני עם כתובות ופסוקים בעברית. משם נצא לאגם סוואן בדרך מעבר ההרים סלים selim בו ממוקם חאן השיירות בגובה של כמעט 2,500 מטר. כשנגיע נצא לביקור בחצי האי דמוי הצב ונעלה למנזר סוונוונק לתצפית על האגם והפסגות מסביב. לינה בסוואן.

יום 7: דיליג'אן, אגם פארז:

לאחר ארוחת הבוקר המעוניינים יוכל לשחות באגם סוואן SEVAN. הסוואן הינו אגם אלפיני גבוה הניזון מנהרות רבים הזורמים מההרים סביב. גובה פני האגם הוא כ-2,000 מטרים, והוא אחד האגמים הגבוהים בעולם. אגם סוואן היה בסכנת ייבוש אך ניצל ברגע האחרון עם נפילת האימפריה הקומוניסטית. משם ניסע בדרך עפר אל שמורת הטבע של דיליג'אן Dilijan, אגם פארז הנמצא בלב יער עבות בגובה של 1,400 מטר. האגם הקטן הוא מהאגמים היפים של ארמניה ומימיו הצלולים. נסיים את היום בעיירת הנופש דיליג'אן שם נלון.

יום 8: סוואן, טביליסי, ת"א:
בבוקר נצא למעבר סדחלו בחזרה ומשם לשדה התעופה של טביליסי ונטוס לת"א כשאנחנו מלאי חוויות מטיול מדהים לארץ לא נודעת.

  • התכנית המופיעה כאן מוצגת כסיפור דרך ויכולה להשתנות על פי החלטת הצוות המוביל ולפי שיקול דעתו. ייתכנו שינויים, הורדת או הוספת אתרים לפי מזג האוויר, זמן או החלטות מקצועיות של הצוות המוביל.

החבילה אינה כוללת:

  • דלק (כ-$50 לאדם בג'יפ ל-4 לכל התקופה)
  • ביטוח רפואי ומטען
  • ביטול השתתפות עצמית במקרה של נזק לג'יפ
  • תשר לנותני השירותים (סבלים, מסעות, נהגים)
  • תשר‭ ‬למלווה‭ ‬הקבוצה‭ ‬נהוג‭ ‬לתת‭ ‬4-5‭ ‬דולר‭ ‬לאדם‭ ‬ליום‭ ‬טיול
  • כל מה שלא נרשם תחת הסעיף המחיר כולל

עדיין לא נקבעו תאריכים, לפרטים יש להתקשר למשרד 0778150777